Love can touch us one time & last for a lifetime

where ever you are...
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you’re here in my heart
And my heart will go on and on

Sunday 1 January 2012

new YEARs..

CATATAN PERTAMA DI TAHUN BWU 010112

salam kasih syg utk para sahabat, cik karib sekalian, incik syg..& bt fmlyku tercinta.. salam penuh kerinduan dari diri saya.. dah lama betoi xupdate blog. bz ngn xment, repot n final exam 4 the last semester sains kaunseling at uum. azam thun bawu. masih seperti dulu.. memaafkan suma owg, diet n nk berjaya. tu je..ehee..sikit pun susah nk laksanakan..adoi2..klo banyak lgilah kn???,,...
peristiwa yg jdik sepanjang tahun 2011.. kenangan terindah bersama si dia, family n kengkawan sains kaunseling..xda pa nk tulish selain gambaq2 yg kn jdi kenangan diantara saya dan mereka2..hik2.. sedeh sudah..wargghhh.. btw.. saya harap sgt..hidup saya pada masa akan datang lebih maju, cemerlang & gemilang. tu all of my love.. tlg doakan kebaikan tuk saya dan keluarga didunia and akhirat..


semalam saya 23tahun.. arini saya 24 tahun sudah..semoga angka 24 ni menjadikan ari2 saya yg mendatang indah dan penuh warna - warni.. bt para sahabat.. pengalaman bersama kalian mengajar erti menuju kedewasaan.. cheeehhh..sajak sikit..hik2..

suka duka wif kawan - kawan tersayang.. i will miss diz!!.. reunion kita nt masa kawen saya okeh!hehe.
.

sedikit gula - gula cinta antara saya dan hati saya sepanjang tahun lepas... : D






2 comments:

  1. chewah...romantik la kamu..along..mudahan2 kamu berjaya dan bahagia bersama si dia..:)

    ReplyDelete
  2. mis leeya..sy bwu nmpak komen lia..hehe.. romintik kn saya..hehe..perasaan sudah..eee

    ReplyDelete