Love can touch us one time & last for a lifetime

where ever you are...
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you’re here in my heart
And my heart will go on and on

Friday 6 January 2012

memory d sem 7..

nice memori wif kwn2 terchinta semalam.. 060112.. dpt snap pict ngn kwn2. incik fotografer terbaek punya..lg best bila dpt baju dari cik yanti..hik2.. lama dh xborak2 & lepak2 cmtu..plus snap2 pict..haha..byknya perkataan berganda..hee. at the end last sem.. we r together lagi.. tengs god.. di ats nikmat & dugaanmu .. mengajar kami semua erti kedewasaan.. btw moment kt universiti utara malaysia..xkn penah luput di ingatan.. tengs dedicate to my mom n dad. sbb dh pilihkan sy universiti yg terbaek..chehhhh..hik2. terbaik utk sy lah..kn.. to my darl..incik anuar ahmad.tenkiu kerana sgt memahami sy..

sedikit manisan bersama kwn2 tercinta.














tenkiu guys.. i love u all alot.. :D

No comments:

Post a Comment